20 Ağustos 2009 Perşembe

Yumurta-kapı ilişkisi

Ehliyet sınavı cumartesi olunca ve ben de salak gibi hiç çalışmayınca son birkaç gündür yumurtamı kapıya sıkıştırdım. İçimdeki sayısal öğrencisi burada da kendini gösterdi elbet. İki günde motor konularını bitirdim, bana mısın demedi. Ama şimdi "sağa dönüş kuralları"nı okumamak için atmadığım takla kalmıyor. Ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketler konulu uzun bir kompozisyon yazabilirim son iki saattir yapıklarımla. Özet geçmek gerekirse internette yapabileceğim her şeyi en az ikişer kere yapmak, televizyonda n.ş.a.da* izlemeyeceğim dizileri izlemek, film izleyen Ozan'a bulaşmak, tuvalete gitmek, tırnak kesmek, dondurma yemek, cola içmek(bu konuda Ozan'a acayip kızıyorum çünkü cola sevmeyen bir insan olan beni bile cola bağımlısı yapmak üzere) ve tabi blog yazmak..

Olsun ki ben zaten en iyi geceleri çalışıyorum hem. Şimdi herkes yatar, ben de "yatim artık" diye fişi çeker, bilgisayarı kapatırım, sonra yatarım ama uyuyamam. "Böyle bi' oraya bi' buraya dönüp duracağıma ders çalışim de bi' işe yarıyim bari" diyip üşenmeyip kalkıp trafik çalışırım. Ama bilinçaltım bu psikolojiyi ezberlediğinden uykusuzluk hastalığı içinde yanıp tutuşan bünyemin birden uykusu gelebilir de tabi. Riske atmamak, hemen şimdi dersin başına geçmek gerek. Zaten bu olay da bitince bir hafta boyunca yapacak hiçbir şeyim olmayacağından şu alıp bir türlü izlemediğim filmlere ve haftalardır elimde sürünen kitabıma konsantre olabilirim.

Bu postu çalışmamak için yazdığım ne kadar belli?

*n.ş.a.: "normal şartlar altın" :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder