10 Ağustos 2009 Pazartesi

Şok şok şok !

Gün geçmiyor ki insan geçmişine dair bir şok edici gerçeği daha öğrenmesin. Yani bunu biliyor olsaydım kim bilir, belki de şimdi 13 yıllık bir ilişkim(!) olabilirdi.

Bugün annemden çocukluk aşkımın 'karşılıklı' olduğunu öğrendim!

Hem de ben ilk kreşe başladığımda koruma altına alınmışım çocuk tarafından. Farkında değilmişim tabi. Kreşteki öğretmenler söylemişler zamanında anneme. Ben de çocuğun annesinin anneme hazırladığımız oyunda benim pamuk prenses olmam gerektiğini söylediğini söylediğini hatırlıyorum(Çok güzel cümle kurarım). Meğer annemler yıllardır benimle bu yüzden dalga geçiyorlarmış. Ben de benim masum dugularımı bildiklerini sanırdım. Gerçi yanlışlıkla itiraf da etmiş oldum bugün. Hey gidi, o zamanlar bilseydik hislerimizin karşılıklı olduğunu.. Baya çılgın bi' "long distance relationship" yaşarmışız :) Zira taşınmışlardı, yıllaaaaarca göremedim. Göremedim göremedim sonra iki sene önce bi' gördüm ! "Allah korumuş o zaman" dedim. Şimdi Facebook'ta bile arkadaşım değil.

Hoşlandığım insanların bi' türlü yakışıklı olamaması genellemesi o zamanlardan başlamış bence. Ama bu karakter olarak da bi' 'tuhaf' olmuş. Kısmet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder