7 Ağustos 2009 Cuma

Gönül Telimizi Titretenler


Lütfen biri bana nasıl bu kadar çok Türk Sanat Müziği şarkısı bildiğimi açıklayabilir mi? Yani hayatımın hiç bir döneminde bir TSM dinleyicisi olmadım. Hatta hayatımın pek çok döneminde, annem dinlerken filan baya nefret ettim, sıkıcı buldum. Ama annem bana bütün şarkıları ezberletecek kadar dinletmiş olamaz.
Küçükken türk filmi izlemeyi severdim. Pek çok filmi defalarca bıkmadan izlemiştiğim vardır. Hala da denk gelse izlerim. Belki onun da etkisi vardır ama yine de bu kadar çok TSM şarkısı bilmeme anlam veremiyorum. Nerede duysam, hangi şarkı olursa olsun eşlik edebiliyorum. İtiraf etmek gerekirse bazen hoşuma bile gidiyor eşlik edebilmek. Ama çok tuhaf. Hiçbir zaman açıp özellikle dinlemediğim ya da sokaklarda bangır bangır çalınıp herkese zorla ezberletilen şarkılar olmadıkları halde bu kadar beynime kazınmış olmaları şaşırtıcı..
Not: Yukarıda kapağını gördüğünüz albüm "kaset" olarak evimizde mevcuttu diye hatırlıyorum küçüklüğümden. Belki hala vardır hatta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder