12 Ağustos 2009 Çarşamba

Çok pis ispanyolca bilirim.

İki gündür kek yapıyorum, hamaratlıktan ölücem birazdan. Dün ispanyolca çalışmaktan kaçmak içindi, bugün de yarın annemlerin tutacağı nöbet için yaptım. Bugün sınava girdim, yaklaşık 3(yazıyla üç) dakikada bitirdim sınavı. Ben görmeyeli bu sınavlarda heyecan kalmamış yiğenim. İnsan biraz zor sorar, böyle kopya çekmeye filan çalışılınır, ne bileyim, o "önünde, arkasında, sağında, solunda"ları filan o kadar çalıştım hiç sormamış kadın(Havam batsın). Neyse, bir maceranın daha sonuna geldik o zaman bugün. İkinci kur için meet me in İstanbul sevgili ispanyolca.

Şimdi yapmam gereken tek şey ehliyet çalışmak-ki beni oyalamak için yeterince eğlenceli ya da vakit alacak bir aktivite değil kendisi. Direksiyon derslerimse Ağustos sonunda başlıyorlarmış. En sinir olduğum nokta da bana daha önce 19 Eylül diye söylenen direksiyon sınavının 26 Eylül'e alınması. Kandırılmış hissediyorum.

Oyalanmak adına biraz film aldım. Ama yarın anneanneme gidip balkonunda kitap okumaya niyetliyim. Hatta birkaç gün kalasım da var orada. Hem belki sarma da yapar bana. Sarmayı özledim. Bir de geçen gün Alper Brüksel'deki midyeleri anlatırken midye dolmayı ne kadar çok özlediğimi farkettim. Bir de önceden tahmin edemediğim bir şekilde ıslak hamburger istiyor canım ara ara. Evet, ruhum şişman benim.

Bir gün, mesela kansere çare bulunduğunda, ya da kırmızı kar yağdığında, ya da Türkiye'de sokak hayvanı kalmadığında filan, şu bloga müzik koyma şeyini çözücem.. İnanıyorum buna. Hem de neler neler koyucam fon müziği olarak. Yapıcam bunu bir gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder