29 Temmuz 2009 Çarşamba

Vizyonumuz dünyayla yarışmaktı; yarıştık, yarışıyoruz.

Evet, şu dakikalarda Facebook'ta benim lisemden mezun olup da şahane lisemizin okullarda kayıt döneminde "bağış" adı altında toplanan parayı velilere taksit olarak ödettiğini anlatan Radikal haberini paylaşmayanı dövüyorlar. Ben de bu riski alıp facebookta link paylaşmak yerine olayı bloguma yansıtıyorum.

Lisemi ne kadar çok sevdiğimi önceki yazılarımdan birinde belirtmiştim. Yolu er ya da geç benim okuluma düşmüş öğrenciler bilirler ki, güzide okulumun koridorlarının her köşesinde bir başka 'basından' köşesi bulunmaktadır. Bu 'basından' köşesi, "Fen lisesi bu yıl da öss'de rekora koştu", "Fen lisesinden bu yıl da zibilyon tane tıp çıktı", "Fen lisesi tubitak'ı sildi süpürdü", "Mehmet kimyayı sevdi, mehmet beni sevdi, mehmet beni babasından çok sevdi yahu!" gibi abartılmış haberlerle süslüdür.(Tamam tamam, son cümle müdürümüzden alıntıdır, ama bu laf biryerlerde kendisinin bir roportajında filan geçmiş olabilir, neden olmasın, belki vardır bile köşede, şaşırmam)

Buradan sevgili eski okul müdürüme sesleniyorum. Okulumuzu en iyi anlatan haberlerden biri olan bu haberi de köşemizde görmekten gurur duyarız. Sevgiler.

Not: Tercih dönemi bitti mi bilmiyorum ama, eminim 2. ya da 3. tercih döneminde benim yaptığım hatayı yapıp bu okula geçme uğraşı içine girenler olacaktır. Gün gelir de sbszedelerden biri bu blogu okursa, burdan ona da sesleniyorum. Aklın varsa kaç yiğenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder