26 Temmuz 2009 Pazar

"Rus kızları gitsin, yerine de kimse gelmesin!" kampanyası

Evet aynen böyle. Hayır uzun bacaklı, sarışın, güzel bronzlaşmış, manken gibi rus hanımlarına oldum olası gıcığımdır zaten. Her tatilde olduğu gibi bu tatilde de nerede hem sarışın hem de yakışıklı olan nadir rus erkeklerinden görsem, ya uzun bacaklı, sarışın, güzel bronzlaşmış, manken gibi bir rus kızı tarafından kapılmıştı, ya da uzun bacaklı, kumral, güzel bronzlaşmış, manken gibi bir rus kız tarafından kapılmak üzereydi. Bense 19 yaşında olmama rağmen, Türk-yabancı farketmez herkesin Rusça konuşmaya çalıştığı ve barmenlerin alkollü içecek istediğimde yaşımı sorduğu malzemesinden(boy) çalınmış bir ergen rus kızı gibiydim. Bu arada bu rus milleti dil konusunda Türklerden ve Fransızlardan farksız. Dillerini anlamadığımı, ingilizce konuşmaları gerektiğini söylediğimde aynı şekilde konuşmaya devam ediyorlar, aynı diyalogların 3. kez yaşanmasından sonra da "haraşo haraşo" diyip gidiyorlar. Anlamsız.

Bu sene gezmeyi sevmeyen, tatil anlayışı bir tatil köyüne kapanıp yüzmek, uyumak ve yemek yemek olan babam bile bu tatil anlayışından sıkıldığını itiraf etti. "Seneye çadır alıyoruz" bile dedi ama nasıl yalan olacak belli değil. Kısmet bakalım.

Dün gece de Ozan ile plaj partisinde dans ettim. Bu konuda fazla söze gerek yok diye düşünmekteyim, zira kendisi dansıyla Korhan'ı bile büyülemiş(!) bir insan. Ama tatilin en güzel detayı midyeyle kavuşmamızdı sanırım. Bir süre krizlerimi dindirir diye umuyorum bu karşılaşma.

Yalnız hava nasıl sıcak belli değil. Bunu özellikle saat 2'de, toz duman, hiç bir gölgenin olmadığı bir yolda arabamızın lastiği patladığında ve yedek lastiğimiz olmadığında fark ettim. Böyle terin damla damla akması olayını o an yaşadım. Ama tesadüfler işte, kimse açıklayamıyor ya, o esnada yoldan markası, modeli, hatta rengi bile bizimkiyle aynı olan ve 32 plaka bir arabanın ilerde durması ve bunun nedeninin kızlarının Ozan'ın okuldan arkadaşı olması olasılığı nedir ki? Şans işte, bu olay olmasa buharlaşıp havaya karışırdık heralde. O zaman dünya üzerinde bıraktığım iz bu kadar olmazdı belki de..
Not: Dünya üzerinde dedim ama o kadar küçük ki dünya üzerinde göstersem görmezdiniz. Türkiye üzerinde gösterdim ben de. Türkiye'nin dünya üzerindeki yeri için (bkz. google maps)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder