28 Şubat 2010 Pazar

Bu haftasonuna dair.

Artık eskisi kadar keyif vermiyor yb7 buluşmaları. Amerikaya gidenler nedeniyle nufüsün azalması mı yoksa artık kimsenin cuma akşamını yb7ye ayıracak kadar hazırlığı özlememesi mi neden bilmiyorum ama vapurda 5 kişi tsm söyleyerek kıtalar arası seyahat etmeyi özlemiyorum desem yalan olur. Sanırım herkes daha kendi halinde artık. Kendi yeni sınıflarıyla, bölümleriyle mutlu mesut geçinip gidiyor. Hazırlığı hâlâ özleyen bir ben varım sanki. Kısmet. Zaten yakında öyle bir zaman gelicek ki herkes Amerikaya gitmiş olacak. Ben bile. Üst katta Orhan'ın arkadaşları olmasaydı, "üzerimin leş gibi sigara kokmuş olmasına değmedi" diyebilirdim. (Bu barların "parası neyse veririz, yeter ki müşteri sigarasını içsin" tavrından nefret ediyorum. Ertesi sabah kalktığımda kendi kokumdan tiksinmeyi hiç özlememişim.)


Bişeyler daha yazıcaktım ama unuttum sinirimden. Neyse.



Bir de dün akşam Troya izledik. Gerçekten çok başarılıydı. Koreografi, kostümler(olsa da giysem, o derece) ve savaş saheleri şahaneydi. Denizi tasvir edişleri, kılıçlardan çıkan kıvılcımlar ve amazon kadınları özellikle ilk aklımda kalanlar.. Şiddetle tavsiye ederim. Fırsatınız olursa mutlaka izleyin, izlettirin.


Sunuç olarak, ödev zamanım gelmiştir.


Hasta la vista !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder