18 Eylül 2009 Cuma

Erkek milletinden neyimiz eksik? Magic cone!

Yıllar önce haberini duyduğumu hatırlıyorum bu mucizevi icadın. Merak etmiştim "Nasıl olacak ki bu?" diye. İstanbul dönüşümde dinlenme tesislerinden birinde hijyenik ped otomatının yanında bu cismin de otomatını görmemle birlikte "Demek sonunda kullanıma geçti" demem bir oldu. Ne var ki ürün tükenmiş olduğundan edinip merakımı gideremedim. Yakında bizim eczaneye de düşmesini umuyor, heyecanla bekliyorum. Tabi bununla birlikte gündeme gelecek "Peki bundan sonra bayan tuvaletlerinde de pisuvar olacak mı?" gibi muhtemel soruların cevaplarının ekranlarda tartışılacağı zamanı da ayrı bir heyecanla beklemekteyim. Ortalık bi' durulsun da, buna da sıra gelir elbet.

Peki İstanbul nasıl geçti? Ev mev maceramı anlatmayacağım ama İtü'ye baya bir sövesim var. Aylardır akademik takvimde yayınlanan kayıt yenileme tarihinin son günü bugün. Guess what? Para yatıramıyoruz! Uolp'ların kayıt yenileme süresini 2 Ekim'e kadar uzatmışlar gerçi ama başlangıç tarihi 14 Eylül olmasına rağmen hala iş bankasında sıra bekleyen, amacına ve İtü'ye ulaşamayıp Ayazağa yollarını tutmak zorunda kalan arkadaşlarım var. Peki bu çözüm mü? Tabi ki hayır. Kimse bizim kayıtlarımızın ne zaman başlayacağını bilmiyor. Bense bir pazartesi günü 10 saatlik yolun ardından sabahın ilk saatlerinde bankaya ilk giren insan olarak bankacı kadından "Yok böyle bir öğrenci" lafını duyacak ne yaptım merak etmekteyim. İtü artık uolp öğrencilerini de adam yerine koysa baya bi' sevinebilirim.

Bunların dışında eve eşya almaca, Nuri amcayla tanışmaca, kaküllü Burcu, saçı uzun olmayan Deniz ve gözlüklü Orhan görmece, en önemlisi de 'küçük şeylerden mutlu olmaca'lı bir kısa macera oldu iki günlük seyahatim. Şu an hastalıktan ölmek üzereyim ama olsun, gene olsa gene yaparım.

Bir de bugün nezlemin ilk günü olmasına rağmen şahane araba kullandım ayıptır söylemesi. Hocam "100 bile alırsın, hayırlı olsun ehliyetin" dedi. Sevindirik oldum. Aman nazar değmeye.

2 yorum:

  1. ah nasıl çatlıyorum kıskançlıktan.
    bi gün o ehliyetli insan ben olacağım ben!
    aah ah.

    YanıtlaSil
  2. Bu magic cone un internet sitesinde gerçekten çok güzel ve anlaşılır bir kullanım vidyosu var :D

    YanıtlaSil