7 Haziran 2009 Pazar

kedi

Balkona her bakisimda bu ve benzeri goruntulerle karsilasmaktan hoslanmiyorum tabi. Gece ve gunduzleri uyutmayan, kafa dinletmeyen kedi seslerindense hic hazzetmiyorum.



Evet, kedileri sevmiyorum. Ama bu perdemi ne zaman acsam bu ifadeyle ve tek gozuyle bana bakan bu yaratik icin uzulmeme engel degil.

Bloguna kedi fotografi koyan insan da oldum ya.. Hadi bakalim..
Kardesim SBS'ye girdi dun. 83 net yapmis, morali bozukmus. Ne askeri okullar sinavinda, ne ozel okullar sinavinda, ne de SBS'de yaninda olabildim. Simdi de morali bozuk ve yine uzaktayim. Az kaldi, geliyorum.. Tercihlerine yetisicem!
Biri bana taslakta olan bosluklarin gercekte neden olmadigi aciklarsa cok sevinicem.
Edit: Yanlislikla "kedileri seviyorum" yazmisim. Duzelttim. Deli miyim neyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder