30 Mayıs 2009 Cumartesi

Domates Guzeli

Dun tam da kitten cannon'da rekordan rekora kosusumu* anlatirken farkettim ilk defa kedili bir evde uyuyacagimi. Bilen bilir kedileri ne cok sevdigimi(!). Ama tam anlamiyla bir kiz gunu ve gecesi gecirdim diyebilirim. Fasulye ayikladik, Aslisu'nun super havuclu kekinden yedik, amacimizi unutmadik ders calistik, Aslisu beni oyuncak bebek gibi giydirip susleyip fotografimi cekti, misir patlatip** film izledik, gecenin ilerleyen saatlerinde ayni koltugun farkli yanlarinda bir battaniyeyi paylasarak uyuyakalmak suretiyle filmin sonunu kacirdik.. Buradan su anda muhtemelen havuz partisinde cilginlar gibi eglenmekte olan Aslisu'ya tekrar tesekkur ediyorum :)

*An itibariyle 2.047 kendisi
**Aslinda evin kedisi misir benim odumu daha cok patlatti. Gergin dakikalar yasamadim desem yalan olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder