28 Mayıs 2009 Perşembe

Bekle Beni Emin Hipermarket


Kendi sarma yiyen fotografima bakip acikiyorum. Oturup yaprak sarma da yapamayacagim icin sarmaya en yakin olan midye dolmayi (bkz.midye dolma istemek icin yaratici bahaneler) istiyor canim. "Mercan eve servis yapiyor mudur acaba?" diye dusuncelere daliyorum. Eve 5 dakika uzaklikta olsa da useniyorum cikmaya.

Bugun okulu bitirisimle birlikte buraya bir "acisiyla tatlisiyla bir yilin daha sonuna geldik" yazisi yazmayi isterdim. Ama toefl'i gecmeden acisiyla tatlisiyla bir yilin daha sonuna gelmis hissedemiyorum kendimi. Zaten bugun oturup butun bir yil her gun okula giden, butun sinavlara hic rapor almaksizin giren muhtemelen tek A kuru ogrencisi olusumu dusundum. Yarin da heyecanla Aslisularda kurumsal toefl'a girip giremeyecegimizi bekleyecegiz bilgisayar karsisinda. Simdiye kadar coktan gecmis olacagimi tahmin ediyorum oysa sene basinda.

Yarin da starbucks'ta ders calisan insan modeli olmaktan son anda yirttim. Uzun ve bilmedigim bir yolla bilmedigim bir eve gidiyorum bunun yerine. Bekle beni Emin Hipermarket.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder